15 Şubat 2013 Cuma

Arsız Bela - Gitti Diyorum Şarkı Sözleri

arsız bela 2013 şarkı sözleri

Kim bilir şimdi nerdesin
Hatırlamaz unuttu gözleri
Şimdi başka birini buldun
Mutluluklar sevdiğim..


Bir günümü daha Seninle bitirdim.
Baktığım her yerde benimleydin...
Konuşmuyordun öyle suskundun
Sanki gelde beni al diyordun

Hayaldin ama güzeldin Meleğim..
Yaşanası ne varsa gözlerin yeter
Yaşamak için tek nedenim sensin
Hayalde olsa sen yine benimsin..

Seni bana soranlara gitti diyorum
Unutmadı birgün gelir diyorum
Gelmez bekleme unut diyorlar
Bilmiyorlar hayalinle yaşıyorum

Geç buldum seni içimde kaldın
Çok çabuk gittin ben ona yanarım
Sebepler aradım kendime sordum
Öğrendiğim tek şey sonumdun

Belkide mutluluk bana uzaktı
Çok şey istemedim ki anlamadı
Öl dese ölürdüm hiç düşünmeden
Çürüyen bedenim ondan tek kalan

Elleri elime deyse ben ölürdüm
Gözlerinde yaşadım son günümü
Değişmez bir kader bizimkisi
Günahı boynuna Git canımın içi..

Nakarat -- 2

Senden uzak şimdi günler
Yaşamak ölmekten beter
Yeter artık bu çilem yeter
Öldür beni kurtulayım

Nakarat

Kim bilir şimdi nerdesin
Hatırlamaz unuttu gözleri
Şimdi başka birini buldun
Mutluluklar sevdiğim..



Öyle zor geceler hasretin kokar
İçimdeki Aşkın bedenimi yakar
Nerdesin söyle ben geleyim yar
Yollarında ölsem de kaç yazar

Öyle büyük bir sevda var bende
Günden güne beni götürüyor ecele
Dindiremezsem bu acı yaşatmaz
Kokunu Özledim Eller anlamaz..

Sargı tutmaz açtığın yaraları
Kimse anlamaz bu kör yangını
Param parça şimdi bu kalbim yar
Yalnızlık bütün hayatımı sarar

Sen diye sarıldığım kadehlere
Borcun olsun biten gençliğime
Gül yüzün hiç asılmasın sevdiğim
Cennet olsun yerin beni düşünme

Herkes bana deli diyor desinler
Yazdıklarım anlamsız geliyor
Ben bilirim yaşadıklarım kefil
Sen yaşattın sen öldüreceksin..

Hayalde olsa bir evimiz var
Mutluyum her yerde kokun var
Nöbetteyim yine sabahlar olmaz
Kim ne derse desin ben unutmam

Şiir :

Bugün biraz daha sakinim
Gelmedin diye değil.. Özledim diye,
Sen ne kadar korkuyorsan ben o kadar yürekliyim
Sen ne kadar sevmiyorsan ben o kadar hasretim..
Ve yeminim olsun herşeye rağmen sevdim ve seveceğim..!

Nakarat -- 2

Kim bilir şimdi nerdesin
Hatırlamaz unuttu gözleri
Şimdi başka birini buldun
Mutluluklar sevdiğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder