26 Şubat 2013 Salı

Arsız Bela ft Sonikaz Yanlış Yerde Doğmuşum şarkı Sözleri

kader zinciriyle bağlamış beni biliyorum bana zulüm edeni
al istersen tanrım ruhsuz bedeni çünkü biz yanlış yerde doğmuşuz

Arsız Bela sözleri
ben mi yanlışım arkadaş bu kahpe dünyada
savrulan ben oldum işte anlasana
neler geldi neler geçti anlamadım hiç bir şey
doğru yolda yürüdüm ama başkasında endişem

dur yürekte acımı sakla bırak benide kalbi akla
sen misin sözünde duran söyle şimdi ağlamam
yemin edebilirsin artık hiç bir şeyine inanmam
ben bugünde arkadaş başım dik ve utanmam

açın gözünüzü bir bakın hepsi yalan hepsi sahte
ne sevdalar gördü yürek ne mevsimler gördük öyle
ama şu varki unutamadık tek suçumuz buydu bizim
kollarımda ağır bi yük gelde taşı be gardaşım

kana bulanan sayfalarda her bi cümle ağır hüzün
derdi kederi kenara bırak hangi gün gülmüşüm
maziye değer biçin değer mi hiç sevgi için
ben yolumda yorulmuşum değer mi lan bir p*ç için

Sonikaz sözleri
bu rapi yazmam için illa acı mı çekmem gerekli
ya da acıya alıştık tek kapak mı teselli
zaten giden gitmişti bir yanımız eksikti
içimdeki tüm dertler beyaz kağıdı kirletti

konusu aslında hiç kimseler değildi
suç bende aslında bu sevgi onun hakkı mı ki
uğrunda delirdiğim düşünceler paranoyak
kalem bile sıkıldı aynı ismi yaza yaza

ben burda böyle deli o gülüyor eminim
ben burda yalnızken o evde üç kişi
peki şimdi tanrım adaletin bu mu
yoksa attın bir köşeye unuttun mu kulunu

bıktım artık yeter bu odamdan boğuldum
her seferde üstüste kaybeden ben oldum
maziye değer biçin değer mi hiç sevgi için
ben yolumda yorulmuşum değer mi lan bir p*ç için

kader zinciriyle bağlamış beni biliyorum bana zulüm edeni
al istersen tanrım ruhsuz bedeni çünkü biz yanlış yerde doğmuşuz
kader zinciriyle bağlamış beni biliyorum bana zulüm edeni
al istersen tanrım ruhsuz bedeni çünkü biz yanlış yerde doğmuşuz
arsız bela, sonikaz, şarkı, sözü, sözleri, 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder