27 Şubat 2013 Çarşamba

arsız bela ft asi styla kapıldım bir boş hayale şarkı sözleri

ARSIZ BELA NAKARAT

Duyan Olmaz Hallarımı Kime Gideyim Yar
Sen Anlardın Yalnız Beni Şimdi Nideyim
Kapıldım Bir Boş Hayale Yoruldum Artık Yar
Senden Oldu Çektiklerim İnsaf Et Yazık..

Asi StyLa

Arsız Bela & Asi Styla bir Aşka örnek olan 2 kanka
Bugünde yazıyor kalem yine yasta beni dertden derde saldı usta
Gelme çocuk bu hayat senide yakar En kötü yanı şimdi Başkasıyla
Benden güzel mi sözleri ve gözü, Ben gibi severmi kalbi işin özü ..

Gittin yar bendemi bittim.. hayat beni yakıpta gittin
Dudaklarım kup kuru söz bitti rüzgarla gelen bir bulut gibi
Giden gitti gittiği gün bitti kalbime kalıcı hasarlar verdi
Kurduğumuz tüm hayallare rağmen bir rüzgar oldu esti ve geçti

Bir gurbet türküsü yazdım anam Adınıda koydum Gencecik Fidan
Derdi bilmez el yazamıyorum lan Laftan anla kalbim artık uslan
İstemiyor gelmiyor bi anla üzerine fazla gidipte bunaltma
Sevmediğini bile bile Sevdim Ben Arkana dön bak kimi ezdin sen

Ezan sesiyle başlayan hayaller Sela sesiyle bitti ümitler
20 yaşında bir genci kömdüler Mezarımın üzerine bir gül diktiler
Taşınada seni sevdi öldü dediler, Benim hayallerim bu şehri süsler
Anam bugünde beni seçti be kader, ince bellerine kuşak diktiler

Asi Styla Şiir

Off çok yoruldum be kanka
Bugünde yazıyor kalem yine yasta beni dertden derde saldı usta
Gelme çocuk bu hayat senide yakar En kötü yanı şimdi Başkasıyla
Benden güzel mi sözleri ve gözü
Ben gibi severmi kalbi işin özü ..

Arsız Bela Nakarat

Duyan Olmaz Hallarımı Kime Gideyim Yar
Sen Anlardın Yalnız Beni Şimdi Nideyim
Kapıldım Bir Boş Hayale Yoruldum Artık Yar
Senden Oldu Çektiklerim İnsaf Et Yazık..
arsız bela, asi styla, şarkı, sözü, sözleri, 2013,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder