26 Şubat 2013 Salı

Arsız Bela ft Hayalcash - Elin Oldun şarkı sözleri

arsız bela sözleri
yalan oldu yalan oldu
dilin bana tuzak oldu
beni yaktın yıktın zalim
her şeyimdin elin oldun

yalan oldu yalan oldu
dilin bana tuzak oldu
beni yaktın yıktın zalim
her şeyimdin elin oldun

Hayalcash sözleri
üşüyorum anne bırakma ellerimi
göşyaşım akıyo tut ellerimden
insanoğlu çok nankör derdin
inanamadım sana saf niyetimden
kimseler arayıp sormasın beni
çok şükür iyiyim yıkılmadım ben
bu yolda şimdi yanımda Bir Rabbim
henüz erken vazgeçemem
kahpelerin inadına yaşıyorum ama
söyle hadi değer mi bu gözyaşıma
ya da herşeyi kenara bıraksam
bırakır mı bu yakamı hayat asla!
kafam da yine herzamanki gibiler
ecel bırakmadı benim canımdın
nelerimi öldürdüm içimde
bağrıma taş bastım ben her defa da
bir gün öyle ansızın çekip giderim
ruhun bile duymaz güzelim
sen rahat uyu bozma otur lütfen
bu dünya yalan hani belirtirim
park köşeleriyse bize mesken
yolun düşerse ön caddedeyim
hergün aynı şeyleri yaşamaktan
usandım ben baba şimdi nerdesin...?

arsız bela
yalan oldu yalan oldu
dilin bana tuzak oldu
beni yaktın yıktın zalim
her şeyimdin elin oldun

yalan oldu yalan oldu
dilin bana tuzak oldu
beni yaktın yıktın zalim
her şeyimdin elin oldun sözleri

hayalcash, arsız bela, şarkı, sözü, sözleri, 2013,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder