26 Şubat 2013 Salı

arsız bela ft servet akbulut hangi can dayanır şarkı sözleri

arsız bela, ft, serkan akbulut, 2013, şarkı sözü,

arsız bela
ne yapar yüreğim gidersen böyle
acılar içinde kalamam
hangi can dayanır bu acı ile yaşatır
seni bir kaybedeyim susma söyle

serkan akbulut
hangi kolda arıyosun beni bulamazsın canım
unuttuğun bir düşte kaldım unuttun ben anladım
yansıyorken aynalarda gözlerim bir nehir gibi
suretin ecelim sanki gözlerimde mi son buldu

korkuyordum ayrılık gelirde bizi bulur diye
şimdi mahkum oldum hayalin kapımda her gece
tutmaz oldu ellerim yazar mı ki sen gel diye
halimi bilmez bırakır bitti der gider öylece

solan gençliğim ve geride kalan bir yara var bende
oysa bir ömür kalacak yazdığım bu sözlerimse
dün benimle olan kalbi verdin işte ellere
sen inandığım bir yalan kal benimle gitme be

taş kesildi kalbin sen istesende geri dönemez
sen bana çok gördüğün hayali yarıda kesiyosun
görmesin bu gözlerim benimle olmuyorsan eğer
tutmasın o dizlerim sen bir adım gelmiyorsan

arsız bela şarkı sözleri
ne yapar yüreğim gidersen böyle
acılar içinde kalamam
hangi can dayanır bu acı ile yaşatır
seni bir kaybedeyim susma söyle

ne yapar yüreğim gidersen böyle
acılar içinde kalamam
hangi can dayanır bu acı ile yaşatır
seni bir kaybedeyim susma söyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder