13 Nisan 2013 Cumartesi

arsız bela tutamayacaksam ellerini şarkı sözleri

Arsız Bela – Tutamayacaksam Ellerini Şarkı Sözü

Eski Günlere Merhaba Dostlar
Sevenlerimize Saygılar Burdan..

Şimdi Aklımda tek bir soru var
Ben yanarken o gülüyormu dostlar
Elinin Tersiyle yitti aşkımı
Beni Yıkıp Geçti Yüreğim Sızlar

Gözümün İçine Bakıpta söylüyordun
Sensiz bu kalp atmasın diyordun
Velasıl aradan yıllar geçti elinde bir bebekle gidiyordun
Sen yüreğine kurban olduğum beni öldürmek içine siniyormu

Unut diyorumda aklım ermiyor
Nasıl olduda başka birine Gittin
Gözümde koyduğun o minik yüreği
Şimdi Bir Başkası Sahiplendi

Çıldırmamak eldemi lan söyle seni severken böyle delicesine
Yaşamak nefes almak gözümde yok
Bir seni, bir de yavrumu istedim
Kaderim işte bu alnıma Yazılmış Tekrar düzeltemedim Silemedim

Şimdi kullandığım Maddelerin Zararı varmış gülün be dostlar
Benim en kötü alışkanlığımdın, Bir Ömrü Bitirdin bunu ne yapalım
Hadi Beni Bırak Öldü bitti gitti
Ahımı çekebilecen mi kadın

Allahına kadar Severdi Yüreğim
Sen bir kula sattın ya daha ne diyeyim
Gözlerinde tanıdım Mutluluğu, Gözleri susturdu suskunluğu.
Şimdi Tutamayacaksam Ellerini Yarınları Düşleyemiyeceksem

Bu gözler bir Başkasınamı bakacak Bu kalem hep sensizliği yazacak
Beni Alıştırdığın sözlerine, dikenler ektiğin gençliğime
Seni Bana Hatırlatan Herşeyime, Kendime Unutmayan kalbime
Yazıklar Olsun Seni Yazan Elime, Yazıklar Olsun Seviyorum işte..!

Arsız Bela Şiir

Bitti demişsin, yazmasın artık demişsin. Ben unuttum oda unutsun demişsin helal sana.
Sen hiç dönmeyeceğini bile bile bekledin mi, korkularını yenip hadi gel be ölüm dedin mi?
Demedin, diyemezsin. Çünkü senin sabahları hiç olmayacak gecelerin olmadı
Çünkü sen yalnız değilsin. Umutlarımla hayallerimle suladığım gülümdün sen benim
Yinede Sen kokacaksa güller, Güllerede Yazıklar Olsun Sevdiğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder