15 Nisan 2013 Pazartesi

arsız bela ft asi styla kimi sevdi bu yüreğin şarkı sözleri

Arsız Bela

Yine Gece İçimde Var Bi Deprem
Acırmısın Bana Gitme Kal Desem
Vefasız Yüreğinin Borcu Bana
Yokluğun Ölümü Aratıyor Canıma
Kimi Sevdi Yüreğin Kime Tutuldu
Beni Unuttu Başkalarını Buldu
Sen Değil Yüreğin El Gibidir Yar
Hasretin Öldürürde İçimi Yakar
Elbet Bir Gün Aklına Geleceğim
Belki Yabancı Belki Bir Hatıra
Gözünün Önüne Gelecek Yaşananlar
Belki Acı Ve Belki Tatlısıyla
Hayallerimi Ve Beni Ortada Koyup
Giden Sensin Gülüm Hiç Unutma
Seni Bana Sorarsa Yarınlarım
Ben Dünümde Kaldım Kara Bahtım
Unutsun Seni Bütün Hatıralar
Bıraksın Beni Senden Kalanlar
Sormayın Beni Unutsun Dostlar
Yordular Ömrümü Çaldı Bu Yıllar
Yeter Bu Çektiğim Bıktım Artık
Geldin Aklıma Hayallere Daldım
Zor Yaşamak Zor Yaşayacağım Ben
Gülüm Haberini Alırsın Ellerden..

Asi Styla

Ellere Sorma Beni Gelde Bana Sor
Yaktın Beni Beni Yüreğimde Bi Kor
Üzülme Canım Geçer Kötü Günler
Mutluluk Kapımda Nöbet Bekler
Seni Bana Soruyo Bu Hırçın Geceler
Derdimin Üzerine Dert Keder Ekler
Yalnızım Hiç Kimsem Olmadı Benim
İşte Bu Yüzden Ölüm Beni Bekler
Dardayım Ana Sen Yardım Et Bana
Bi Hançer Sapladı Gitti Soluma
Demiş Ki Çıkmasın Artık Yoluma
İmzasını Attı Gitti Sonuma
Dardayım Allah Yardım Kuluna
İsyanım Sana Değil Ki Kuluna
Al Bu Canı Çıkarma Beni Yarına
Kendine Yakışanı Yaptı Sonunda
Yine Gece İçimde Var Bi Deprem
Acırmısın Bana Gitme Kal Desem
Vefasız Yüreğinin Borcu Bana
Yokluğun Ölümü Aratıyor Canıma
Kimi Sevdi Yüreğin Kime Tutuldu
Beni Unuttu Başkalarını Buldu
Sen Değil Yüreğin El Gibidir Yar
Hasretin Öldürür İçimide Yakar

Asi Styla Şiir

Yokluk Ne Kötü Birşeymiş Anne
Ne Dostun Kalır Ne Arkadaşın
Ne Sığınacak Bir Liman
Nede Tutunacak Bir Dal Bulursun
Yüreğinde Bir Kor
Yüreğinde Bir Ateş Yanar
Köz Olursun Köz
Sen
Sen Bahar Çiçekleri Arasında Koşmayı Dilerken
Sevdanın Dikenleri Batar Yüreğime
Ve Sen Hayatımı Bitiren Ömür Avcısı
Seni Bana Anlatanlara Seni Değil
Sizi Anlatıyorum Sizi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder