17 Nisan 2013 Çarşamba

Arsız Bela Ft. Macrobeatz Alper Geceler Şahit Şarkı Sözü

arsız bela geceler şahit şarkı sözleri

yare benden haber salın
kırıldı kolum kanadım
yüreğimden vurulmuşum
buna nasıl dayanırım
yar ben nasıl dayanırım

bak yine çöktü gece dert doluyum
dertler başlangıç ben sonuyum
hadi benim unuttuğumu farzedelim
sensiz boş bir hayal ve suskunum
anla artık sen olmadan yokum
çaresizlik olacak benim sonum
son deminde ölümler içindeyim
yok dedinde ben öyle bekledim
yar bırakmaz ölümde olsa dedim
can dedim canımı alıpta gittin
bir bana yer yokmuş kalbinde
bir beni istememişsin anladım
sen olmayan bi hayal kuramazdım
şimdi beni yarınlar ne yapsın
çek vur beni ne olur yalvarırım
dayanılmaz bir hal aldı acılarım
günden güne eritiyor hafletin
ne olursa olsun sana hasretim
yar yüreğine kurban olurum senin
düşüncem sensiz seni özlerim

MACROBEATZ ALPER
yıkılan bir şehir gibi enkazım senin adın
kendimi artık tanıyamıyorum
sanki benden eser kalmadı
her şarkı gibi buda canımı candan kopardı da
kalbinde kalmadık mı hani sonsuz olacaktık

geceler sen kokar ömrüm daraldı
bu ayrılık bize hiçte yakışmadı
dostlara bak sen şimdi mutlu ol
gittiğin eller ben gibi sardı mı
sensiz bir hayattan ne çıkar artık
bu kalbi söksen senden usandım
bir yudumlayıp senle biten aşka
geceler şahit gelmez şafaklar
bak yine kapında namlı şakaklar

sen yargısız infazım
bugün darağacına asıldı umutlarım
müebbet sevdanı kalpte yatırdım
gittin terkedildi yarınlarım
yağmurlara sor bir seni beklerken
kimseler yoktu tek adın kalpte
zor geliyor lan nedendi gitmek
güzel bu aşkın umudu sende
güzel günlerde olmak yerine
bitirdin herşeyi şerefsizsin sen

ARSIZ BELA
yare benden haber salın
kırıldı kolum kanadım
yüreğimden vurulmuşum
buna nasıl dayanırım
yar ben nasıl dayanırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder