13 Nisan 2013 Cumartesi

arsız bela ft asi styla karakız şarkı sözleri

Arsız bela ft Asi Styla - Karakız Şarkı Sözü

Bir Yaraydı Gönlüm de Yar Adın Hasret
Seni Sevmek Kolay Değil Kara kız
Son Bir Dileğim Var O Gülen Gözlerin
Hiç Ağlamasın Gülsün Kara kız

Asi Styla ;

Son bir sigaram kaldı yazarken
Seni duman diye çekiyor bu ciğerler
Hayalinle birleşir kelimeler
Seni anlatırım duy beni kara kız...
Canıma canını kat cananın olayım
Canım ol bu canı yolunda harcayım
Dur bir gitme dinle kurban olayım
El yerine koyma öldür be canım..
Gözlerini yazarken elim tutulur
Hangi yürekli sana böyle vurulur
Elimde değil affet beni ne olur
Ben seni severken ay bile tutulur...
Hangi bir madde söyle beni avutur
Yada seni bana hangisi unutturur
Deli gönül illede sen diye durulur
Gönlüme söz dinletmek ölüm olur...
Neden be gülüm neden kopardılar
Benim gülümü dalında kuruttular
Bir Sonbahar akşamında kırdılar
Beni sensiz gülü susuz koydular
Toprak güneşe bende sana hasret
Ben yolumda çektim çile kasvet
Biraz daha Taner birazda gayret
Gün gelecek güleceksin sabret...
Her gün Yolunda yeminler ettim
Her bir sabah ezanında seni diledim
Ben seni sol yanıma gizlemiştim
Sen sol yanımı koparttın gittin
Allah'ım bana bir çıkar yol ver
Aldı gitti onu benden geceler
Tek bir dilek tin tek bir çıkar yol
YOLUN AÇIK OLSUN BAHTİYAR OL...

Şiir ;

Ne güneş ısıtır beni
Ne ateş yakar
Biliyorum
Ne sen geleceksin ne de bahar
Ne güller açar sen olmadan
Ne bülbül öter gül olmadan
Bir gül dalında bulunsun istedim parmak izlerim
Olmadı bağışlayın beni...

Arsız Bela :

Bir Yaraydı Gönlüm de Yar Adın Hasret
Seni Sevmek Kolay Değil Kara kız
Son Bir Dileğim Var O Gülen Gözlerin
Hiç Ağlamasın Gülsün Kara kız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder