24 Ağustos 2012 Cuma

Arsız Bela Sevmediğini bile bile şarkı sözü

arsız bela'nın yalnız söylediği en güzel raplerinden bitanesi
arsız belanın bomba arabesk rapi şarkı sözleri

sevmediğini bile bile indirmek için tıklayın...

ağlarım yoksun sen halim yaman
yanarım bırak bu dünya yalan
gel gitme ben buna dayanamam
sen olmasan yaşayamam

yinemi başa dönecek benim savaşım
ne olur bigünde akma gözyaşım
masum sözlerime kan karıştı
yüreğim yine kalemimle yarıştı
el açtım Allahım kurtar
yol yokuş olmuş çıkan taaruma
umuda bekçilik edemem gayrı
sen verdin al artık bu canımı
tek bi sorun şimdi kendi nerde
elalem güler bense kederde
taksın zilleri oynasın artık
beni bitirdi lan aklım karışık
hergün yüreğime dayan derim ben
acıtır hasretini çekemem ben
eller gibi bakma sen bana öyle
acınacak haldeyim tamam kabul be
anam kefenimi hazır et yol görünür
oğlunu devirdiler bak sürünür
hakkını helal eyle geliyor ölüm
belkide olacak bugün son günüm
senin ayakların altında ben ölem
kızma bu deliye ellerini öpem
çektiğin sancılar boşunaymış
demişler senin oğlun ayyaşmış

ağlarım yoksun sen halim yaman
yanarım bırak bu dünya yalan
gel gitme ben buna dayanamam
sen olmasan yaşayamam

çok yoruldum be gardaş
hani olurda gelir diye beklemekten değil
çırpınıpta ona gidememekten
vardır belki bir bildiği
beni ölümlere attığı gibi
beni ölümlere attığı gibi
bile bile sevdim ben sevmediğini bile bile sevdim
şimdi de bana yol yakışır
madem sonunda ölüm var bu yolun
madem sevmekti suçum varsın ölüm olsun sonum
araf rhyme c-ma records arsız bela sevmediğini bile bile şarkı sözü şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder