24 Ağustos 2012 Cuma

Arsız Bela - Sevgilin Evlendi Mi Şarkı Sözü

hey güzelim şimdi iyi dinle beni terk ettiğin o serseri konuşuyor
hatırladın demi bir zamanlar aşkındı ama şimdi kalbi atmıyo

neden diye soruyorsanda bazen nedeni çok belli gittin benden
şimdi başkasının elini tutuyorsun böyle bir sonu hak etmedimki ben

yürek dayanamaz oldu güzelim dur senden gelecekse ölüm çek vur
titrersem namerdim harbiden ettiğin işkenceler son bulur

bari son kez göreyim onu ben lan bari son kez tutayım ellerini
bunuda bana çok görme güzelim gel rahat vermiyo bu şehrin geceleri

bir kalbe üç kişi nasıl sığdırdın on sekiz yaşımda beni yıldırdın
kalbim dayanamaz gidişlerine yeter lan yeter beni bıktırdın

tamam hadi bize acımadın o ortada peki insanlığındamı yok ki lan
kapayınca gözümü rüyalarımdan çık artık dayanamıyom lan

şimdi düşün ikimizi göz önüne getir aklına hemen başkalarımı gelir
oysa senin aşkın gömülü bende bi piç yatıyo ama senin kalbinde

isyaaannnnnnn yeter artık bıktım kessss Laaaannnn bu muydu senin aşkın
Yeeettteeeerrr dayanamıyor gülüm benim bir tek tesellim artık ölüm..!!!

kaderim senden çok çektimde kederimden kendimi kestim lan
bu kez oynadıysam verecem ben kapat gözlerini de yanına gelecem

anlamadın sen beni bir kez bile güldürdün el alemi sevgine
yakışan bir son olmadı bu bize sonsuz sonum olacaktın sende

hayallerimi öldürdün bu gece senetinmi var lan sabaha söyle
ne gözle bakıyon sen bana böyle öldürdün beni tamam yeter be

ben seni beyazlar içinde sevdim sen kendini bir piçe teslim ettin
layıkmı görmedin söyle beni rüyanda giyersin gelinliği

sus kurban olayım ağlatma çek git beni birdaha aramam
resimlerinle sabahlarım hala mazumsun çünkü sen orada

ellerini tutuyorsun başkasının can dayanmıyor ALLAH ım
benim tek birşey zoruma gidiyor gelinlik içinde göremiyecem LAaannn

söv, vur, kır, duyacakmı lan sanki o alçak kimsenin olmadığı bu dar yerde
avazın çıktı kadar bağır be altı yıllık aşk öyküsü bu anlatmaya gücüm yetmiyorki

o son gidişin bana harbi koydu sana karşı kinim birikti
altı yıllık aşk öyküsü bu dayanamıyorum açılınca bu konu

beş harften birinde keramet yok bende dert kaldıracak güç hiç yok
şimdi herkez kendi çapında diyecekki bu neyi anlatıyor

ben onu hatırladıkça dostlar benim bu kalp dediğiniz şey acıyor
elimi sallasam ellisi diye bir kelime varki insanlar söylüyor

peki ben o zaman elimi sallıyorum bi o yarim bana gelsin laann
ne yazdığımı bile bilmiyorum inan kafam güzel değil sakın aman

hakkımda düşünceye girme mutlu ol haydi beyazlar içinde
efecan diye birini tanıma boşver o adını andığın bir saftı

göz yaşlarını döktürdüğün o genç bak sonunda uyandı
saat 04.10 tatlım sanmaki ben senin için uyumadım

gözlerimin dibi bir şişmişki acıyo sakın laan dokunmayın
şimdi bütün dostlar diyoki bu sözleri nasıl yazıyorsun

gelde çektiklerini yazma sen bu derdi çek ölürsün
ölüm benim için sorun değil gelip alsın beni azrail

mezarım taşımada yazılsın sonra annem yazabilir ya sonunda
ibadet diye bildiğim o aşkın seni korumaktı lan tek bir farzım

zina oluyo diye elini tutmadım bumuydu lan benim hakkım
şimdi kırılsın bu ellerimde hediye ettim ve tutamadım diye

onun annesi benim annem gibimi sana öğretiyomu imanı dini
anamın tırnağına kurban ol annenin bilmediğini öğretti

o gariban kadın bak yasta oğlu üzgün diye hasta
geçenlerde sordu nerde gelinim diyemiyorum lan beni terk etti

araştırıp öğrenivermiş annem şimdi diyo sevgilin EVLENDİMİ

ANNEM ANNEM ANNEM ÜZÜLME GARİP ANNEM
GİDEN GİTTİ ZATEN SAR SEN BENİ ANNEM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder