22 Ağustos 2012 Çarşamba

arsız bela bir yanımda sen şarkı sözü

ARSIZ BELA

Durmuş bir denizdim yorulmadan gel diye
Dalgalara selam ver beni bulursun yine

ESMER MARUZ

Sar yine baştan aşkı yaşatalım hadi yok deme gözlerin istiyor beni
Dur deme kadın zincirini kırdı durdu denizler ağlıyor sanki
Bilemem içimde yanar bir ateş var diyemem gelme diye bu içim yanar
Yoksun umutlar bizi çağırır bak bulutlar ağlar saçlarımda ak

Acım büyük acınıza ortak olsun yazın akmıştı güllerin solsun
Sonbaharda sende unutulursun sonra seni bir başkası yakadursun
Beni özleyip acılarını unutsun gel diye çırpınıp dili tutulsun
Yağmura yalvarıp umudun olsun bu deli bekledi gelmedin nurum

Bir yanımda sen bir yanımda el bir selam verde unutsun eller
Kimi sormaz bekleyeşin kimedir kimini unutur bu dil sana serilir
Var gibi gönlünde biraz bana yer varsa gel getirsin seni bana yel
Denizlere haber saldım bilesin sen bana doğru gel o seni getirir…

ARSIZ BELA

Durmuş bir denizdim yorulmadan gel diye
Dalgalara selam ver beni bulursun yine

Şiir

Denizlere haber saldım onu getirin diye bulutları peşine taktım gözyaşlarımla ıslatın diye
Birgün bilsemki gelmeyeceksin işte o an söyle canımı alsın denizlere …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder