12 Ocak 2016 Salı

arsız bela kar kıyamet şarkı sözü

Yar öleyim diyordun yar geleyim de ne durdun
Bak geceler yakamı bırakmaz yine sırdaşım oldu

Ver hadi ellerini canıma sarayım
Bir gece olsa da yanında kalayım
Allahın aşkına yapma bunu bana
Öldür beni hadi kurtulayım

Dağ kadar derdim vardı zaten
Eksik olma son darbeyi vurdun
El açtırdın ya beni şerefsize
Aldın bu canımı yerlere vurdun
Sanma senin yaptığını unuttum
Utan bu bedenime kan kusturdun
Düşman bile yapmaz yaptığını
Gittin beni sırtımdan vurdun

Hangi kitap yazdı bu ihaneti
Hangi kolları bekledin durdun
Birden bire hayatım karardı
Gittin yolunu bekledim durdum
Can çıkmıyor bu benim suçum mu
Kalbin ne eder ulan 3 kuruş mu
Yaz bunu bir yere sakın unutma
Cellat kurbanını unutur mu

Kimler için gittin söylesene
Ne verdiler sana para mı umut mu
Ne kadar fakir bi kalbin varmış
Sattın bir çırpıda umudunu
Kapıldığın o rüzgara dikkat et
Uçurmasın seni de bir yerlere
Elden gelecek yağmuru sev de
Kar kıyamet var bende gelme

Bir efkar bende hep içimde
Sarılıpta yatarız dertlerimle
En korkak sen çıktın içimde
Gerisi bende benimle birlikte
Kafanı yastığa koyduğun anda
Evet şimdi şu dakka düşün beni
Yer cehennem buradan yazıyorum
Bekliyorum seninde tükenmeni..

Şiir :

Yalnızlara selam olsun
Ve yalnız bırakanlara da
Gecelere selam olsun
Geceyi yalnız yaşayanlara da
Ve sana lanet olsun
Hatıraların ve ardında bıraktıklarına da ..

Ver hadi ellerini canıma sarayım
Bir gece olsa da yanında kalayım
Allahın aşkına yapma bunu bana
Öldür beni hadi kurtulayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder