30 Mart 2013 Cumartesi

Arsız Bela - Kalbim Kurtulsun Şarkı Sözü

Arsız Bela - Kalbim Kurtulsun Şarkı Sözüleri

hani seviyordun sende zalim
uykularımda sen bir katil
yalan dolan bir aşkın var senin
anladım artık dönmezsin (dönme dönme)

canım yanar benim gülüyorsun
sensiz bu dünyam dursun
senin sözlerin bana bir kurşun
şimdi sus kalbim kurtulsun

hasretin bugünde benimle yalnız bırakmıyor
sen olsanda olmasanda günlerim gelip geçiyor
sustuğumda düşünceler bende beyni zedeliyor
tıpkı sevdiğim gibi bugünde kalbim atmıyor

şimdi sana güzel gelir benim bu yazdıklarım
her günümde haykırışlarım umutlarım yarın
muhalefette kalbin anladım yanar mı senin canın
unutma sende zerre sevgi yok kadın

bulamazsın beni ararsan artık
biliyorum çok hata yaptım
senin aşkına nasıl inandım
kendimde değilim ben uzandım

zor günümde yanımda olmayan birini sevmiyorum
bozuk düzen hayallerle her bi günde avunuyorum
çırpınışlarım ses verirdi senin kalbine
şimdi zoruna gitmesin çocukça bende ağlıyorum

hani seviyordun sende zalim
uykularımda sen bir katil
yalan dolan bir aşkın var senin
anladım artık dönmezsin (dönme dönme)

canım yanar benim gülüyorsun
sensiz bu dünyam dursun
senin sözlerin bana bir kurşun
şimdi sus kalbim kurtulsun

adına yazdığım tüm şiirlerime kalıp kalıp
tercih etmedin beni dinlemeyi bir dakika kalıp
bir kaç saç telini odamda unutmuşsun hayret
ne varsa götür bende giderken benide alıp

sen düzenbaz hayatın gül gibi kokan yanı
üşenmiş sevişmeler yetmedi zeytin dalı
bu sevgide kim hakim kim suçlu kim sanıktı
hayat kadını olmamalı ki hayatımın kadını

çöplüğünde ötüyorum ama duyan çok
köpürme boşuna gülüm yok gelmiyorum be yok
ayaklarım yere basarken aklım gezer bulutda
kirlerim avuçlarımda yangelip yatmakta
kaçıncı yüzyılın bu kaçıncı devre aşkı
gözyaşım senin değil mi dudaklarımı akladın
bedenlerin ruhu varda gölgelerin ruhu yok mu
kalbin çok mu küçük yada benim sevgim sana çok mu
anlattım hep anlattım aşkı anlatana
aşkın dizini terkedipte kendi dizine vuranlara
ben iflah olmadım ki aşkı yazdığımdan bu yana
anlatın benden duyduklarınızı yürekli olanlara

hani seviyordun sende zalim
uykularımda sen bir katil
yalan dolan bir aşkın var senin
anladım artık dönmezsin (dönme dönme)

canım yanar benim gülüyorsun
sensiz bu dünyam dursun
senin sözlerin bana bir kurşun
şimdi sus kalbim kurtulsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder