1 Eylül 2012 Cumartesi

arsız bela - inadına şarkı sözü

bi laf vardır güzelim bilirsin
dönmeyeni çağresizlik getirir
evet bu dert belki de beni bitirir
neler yazdım neler bir bilsen
yokluqun da döktüm seni sayfaya
ama okumam okumadım da inadına
sen korkaksın kaldıramazsın
belki de sen bu yuku tasıyamazsın
ama olsun okumam lan inadına
tas basarım yureğime senn askına ..

bir gün değil bu bir ömür sürecek
ben yazdıkca senn için gidecek
evet simdi senden bir kelime
bu askım unutma bir ömür sürecek
yalan yaalan ben inanmam
ben saftım evet bi daha kanmam
sen anlama benm halim yaman
inadına bitecek inan ki sevdam
pazarda satılmıyo kodumun askı
senn ki aska farklı bi bakıstı

bu aralar biraz sorunlu bunye
sorumluları dert etmesin bile
ben köseme çekilir kalırım öyle
vur vur yüreğime vur bu gece
çünkü bittin benm için sende
yas gelme takat yok ki gözde
haber yollamıs seviyorum diye
inanmam bir inat uğruna sevme
dediğim dediktir sen bilirsin
karsımda ki bi adam olsa sevilir

yıkıldım evet seninle bittim
tamam kabul ben her gece içtim
ama ne siseler de nede baskasın da
bulamadım kendimi arıyorum ben
kim bu adam neden böyle yapıyor
senin için değil bunu unutma
kaybettiklerini arıyor o kadar
gelmesen de alıstım artık ben
son oyundu ben yne kaybettim
artık ben seni beklemeyeceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder